tirsdag 5. mai 2009

sliten

dagen forsatte som den avsluttet i går..... med skrik og krangling. for min sønn fant jo ut at han var dårlig og lot vær å gå på skolen i dag. Men rett skal være rett han hoster og er sår i halsen. men jeg er ikke så villig til å si at han var for syk til å gå på skolen. mener no mer at det er skulk.

jeg har vært ærlig med læreren før og sagt at han har skulket. får hun ikke mail av meg skal gå ut i fra at det er skulk. Nå står jeg i et dilemma. skal jeg sende melding og si at han var syk eller si at han skulket. sier jeg at han skulket...... får han nedsatt ordenskarakter. Men jeg mener at han må ta konsekvensene på hva han gjør. Å i følge han ødlegger jeg jo livet hans med å være til... så ........

nei som den mor jeg er er ikke dette et enkelt valg, tror jeg sover på det.


hvorfor kan ikke barn være liten å uskyldig...... hele tiden.

2 kommentarer:

  1. En tid jeg *ikke* gleder meg til ;)

    SvarSlett
  2. det akn jeg forstå at du ikke gjør. er hardt når det står på.

    SvarSlett