torsdag 21. mai 2009


i går når jeg var ute på byen tok min "kjære" og flyttet alle møblene våre i stuen ut på altanen. så i dag er alle gulvene våre blitt oljet.... en Jævlig jobb men fint blir det.

jeg var ute på byen i går sammen med noen kolega. først spiste vi et bedre måltid hos en koleaga som nettopp er gått av med pensjon. så gikk den yngre garde ut på byen. var kjempe koslelig. men for første gang har jeg virkelig hatt lyst å drikke alkohol. har jo ikke smakt en dråpe siden nyttårsaften. men nå kan jeg nok begynne så smått igjen, men er redd, redd for at magen ikke skal tåle det. og selvsagt redd for at jeg skal bli full av en cider eller et glass vin.



skal på blå tur den 5 juni. da har jeg lyst å drikke. så får ta et glss vin på lørdag og se hvordan kroppen reagere.

17 mai er vell overstått. ble en deilig frokost hos marit og svein inge. de andre gikk til byen men vi gikk hjem så litt på poesjonene på tv og satt på altanen i deilig sol. vi spiste deilig rømmegrøt sammen med svigerfar og svigermor på altanen,

vi gikk så i tog med søreideskole eter toget var vi på søreide som vi har gjort de siste 18 årene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar