fredag 22. mai 2009

Jessica 8 år

mandag 1 juni er vår minste datter 8 år. Da har jeg bestilt eagels billetter til meg å min mann.
jeg hadde helt glemt at hun hadde gebursdag den dagen.

men men det er så populært å ikke hadde det hjemme, blandt disse i hennes klasse. en av grunnen er sikkert at de er mangen. 19 jenter og 8 gutter. i fjor hadde jeg alle hjemme. med klovn i hagen som de fikk kaste vann på, leker på plenen. pizza, sjokolade kake og is å spise.
og selvsagt fiske dam med snopepose.

når de nå er blitt 8 år, har de andre barna(foreldrene) valgt å ha det på bowling, vilvite, macdonalds,ablegøyer. så har vi da dilemaet hva skal vi da velge som er anderledes og ikke oppbrukt. hun vil ha det ute, selv om det var kjekt i fjor her hjemme.... men klovnen har vi jo brukt opp så det er jo ikek noe spennede lenger........

OK BAdeland..... må være tingen.... men hallo.... 1 voksen per 3 barn blir jo 6 voksne det..... så det ble jo uaktuelt med en gang.

så da har vi havnet på Kinobursdag 169 kr pr barn og 65 kr for voksne. så da får vi...

Kinobillett•
Mat (pizza eller pølse)•
Drikke (både til maten og påfyll når man går inn å ser film)•
Bursdagskrone og ballonger•
Godtepose•
Konkurranser•
Omvisning på kinoens maskinrom•
Overraskelse til bursdagbarnet•
Popcorn•
Kaffe og bakst til foreldre

er ikke så gale dette, selv om jeg syntes at det er mye penger. men som min mann sier SYTALAUST..... (sier han som så oftes aldri er hjemme når de har hatt besøk)

er ikke det billigste alternativet, men ikke det dyreste heller. (175 kr kostet vilvite men der var det +++ ) men v ilvite var de på i slutten av april så det er jo litt oppbrukt også.

men da passer det inn i mine planer sender Charlotte og Ståle (svigersønn)på Kino sammen med alle jentene. og mor og far koser seg på Eagel konsert på koengen. 5 juni skal jeg på blåtur med jobben og 9 juni blir det Sprigsteen konsert så det blir noen harde 10 dager først i juni. det er jo også månedsavslutning på jobben de 10 dagene også..... så hei hvor det går..... det blir tøft men gud kor kjekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar