onsdag 13. mai 2009

Da er jeg kommet hjem. var kjekt og se de andre igjen. mestringskurset..... var så som så. er ikke helt sikker på hva jeg egentlig skal si om det. noe likte jeg og noe likte jeg overhode ikke.

men selvsagt kjekt å se hvor bra det har godt med de andre. de har jo tatt av mye..... veldig mye enkelte. jeg hadde tatt av minst. :( men jeg vet at jeg hadde minst å ta av også. så det var egentlig helt greit. den som hadde tatt av mest hadde tatt av 35 eller 37 kilo tror jeg. og det er jo MYE. vi har alle vært kjempe flinke.

jeg er sykemeldt ut uken. jeg skal bruke uken på å hente meg inn til å kunne kose meg på 17 mai. før det skal jeg bare slappe av. legens ordre.

mandag skal jeg på kurs med jobben. det blir jo greit .... men travelt. men det gleder jeg meg til.

1 kommentar:

  1. Du er jo en av de som har gått ned mest, Hege. Du må jo tenkt prosentvis. ;) Du så råflott ut forresten!

    Jeg er enig med deg i at kurset var så som så.

    SvarSlett