torsdag 14. mai 2009

fornuft

Fornuften tok meg..... gikk og leverte inn jakken..... men med veldig tungt hjerte. John sa jeg bare kunne beholde den.... men jeg ver redd jeg ikke ville bruke den nok..... SÅ jeg leverte den altså inn igjen. men er ikke sikker på om den blir hengende der så lenge.... kan hende jeg går opp og henter den igjen.

Nå skal jeg gå i badekaret. Skal ut og spise med en forhandler for jobben til john. så nå skal jeg stasje meg litt. blir sikkert koslig bare jeg kommer meg ut..... men gud kor sliten jeg er.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen i dag 17 mai
    og gratulerer med blogg :-)
    Kjekt å lese om dagene dine
    Klem

    SvarSlett
  2. Du har ikke hentet den igjen eller? Hehe

    SvarSlett
  3. nope har ikke det men har vært der oppe i dag..... kjøpte meg en singlet til den nette sum av 899 kr..... sprøtt men den var rå fin.

    SvarSlett
  4. Moro! Jeg får nøye meg med H&M jeg. Hehe. Men som jeg har skrevet før. Har man råd, så hvorfor ikke! :D *misunnelig* ;)

    SvarSlett