mandag 4. mai 2009

ensom

john er reist til Riga i dag.

Han vet å velge sine reiser med omhu...... der er dugnad i velforeningen vår på onsdag. men jeg håper den blir avlyst..... grunnet været. menmen. slik erdet


ny uke nye muligheter...... en tung dag på jobben egentlig. lite å gjøre, ÅÅÅ da går dagene sent.

men men 3 dager til en mega lang helg. fredag er jeg sykemeldt. da har jeg avtale med PT min på Elixia. mandag morgen reiser jeg til Oslo på kontroll etter operasjonen i januar.


men først skal min datter overleve helgen i kongeparken. jeg liker ikke denne russetiden.

jeg har nå bestillt time på Kokstad bilverksted for at de skal ta en hjul stilling kontroll på den. slik at rattet igjen kan bli beint når de kjører fremover. selvsagt påstår de at det ikke er farlig. NAF som har hatt kontroll på bilen så ingen ting om det. men er ikke noe idielt når russen blir sliten og trøtt og da klare å huske på noe så teit om at rattet inne i bilen er ikke som i vanlig biler. så derfor ahr jeg bestillt time, og må nok betale herligheten også. men hva gjør man ikke for sikkerheten til våre barn. ikke bare mine barn men faktisk 7 andre forelderes barn også.


Gjengen som har gått ut å inn her hos oss, nå de siste mnd. noen har gått her i mangen år. så noen kjenner vi litt bedre. men noen fine jenter er det uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar