søndag 3. mai 2009

Greys anatomy

fredagens episode..... fikk meg igjen til å grine.......... det er jo ikke noe nytt da når jeg ser den serien...... men episode budskap sånn som jeg tolket det var at mødre skal alltid stå opp for sine barn uansett hva.

min mor fikk meg, men hun vil ikke si hvem faren min er.
min mor ble banket, mest jeg så på..... men ble i ekteskapet i 5 år.
min såkalte stefar den gangen kalte meg låusunge..... å hun forsvarte meg ikke..
jeg fortalte min mor om missbruk da jeg 12 år..... å hun trodde meg ikke........ jeg var 12 år å stod alene..... fryktelig alene.........

i dag er jeg voksen og kan fint klare meg uten en far, jeg kan også fint klare meg uten en mor.

hvorfor er det da så vanskelig, ta et oppgjør med henne.

2 kommentarer:

  1. utolig modig av deg og legge dette ut på bloggen din Hege. Livet er ikke lett nei.
    Stor klem til deg....

    SvarSlett