onsdag 27. mai 2009

Idag skal jeg på besøk til Serianne. hun fikk baby 18 mai. er rart og tenke på at jeg var fadder til henne når hun ble døpt for 24 år siden. babyen er nydelig har sett mangen bilder. så i dag danser eggstokken mine litt ekstra... JEG ELSKER BABYER.

MEN JEG ER FERDIG MED DE. Nå skal jeg bare kose meg og låne..... til jeg en gang blir mormor eller farmor. håper de har vett og venter lengst mulig. er klar for å bli mormor, MEN for deres skyld mener jeg at utdannelse, jobb og det å leve livet en stund før barna kommer er en god ting.

Jeg var selv 20 år når jeg fikk Charlotte, og Christopher kom i 1993 har ikke angret en dag, for når jeg var 20 år var jeg klar for å bli mor. hadde ikke levd livet men var vell etablert med mann og hadde jobb. ingen perfekt jobb men en jobb i barnehage. livet levde jeg fra høsten 1994 til våren 1998. med hjelp av flotte svigerforeldre som tok mine barn med på hytten hver helg, og en fantastisk jente som passet mine barn når jeg ville ut på byen elelr på trening i tide og i utide gikk det flott. john var borte 4 mnd og hjemme 2 mnd året igjenom. var en tøff tid men med god hjelp klarte jeg dette også. Tror det var en viktig tid for meg siden jeg kom sammen med john så tidlig.

1 kommentar:

  1. Kjenner på følelsen av å ønske at ungene skal vente lengst mulig med å få barn og være seriøs i forhold. Er ikke klar for å bli besteforeldre nå og eggstokkene mine er helt falt i ro. Kunne ikke tenke meg flere barn :-)
    Vi skal se Engler og Demoner en dag men jentene. Må få mamsen ut og sitte barnevakt.
    Ønsker deg en fin helg
    Klem

    SvarSlett