torsdag 14. mai 2009

klær....

Jeg gikk amok i på Stil på lagunen i går. skulle egentlig bare ha en dongeri bukse.... å hadde satt grensen til 1000 kr inne i hodet mitt. Men hva kom jeg ut igjen med! jo en sort bukse og en jakke til den nette sum av 6500 kr. var dritt stillig har aldri hatt noe som jeg har følt meg SÅ tynn i noen gang, MEN 6500 kr....... er mye penger. ikke nok med det så hadde jeg bare 1 time før det snakket med intersport på laksevåg senter. og de har nå bestilt en ny Bergans kåpe til meg til den nette sum av 3300 kr. så ja jeg er antagelig spinn galen.

kan man si at man er sinnsyk i gjerningsøyeblikket når det gjelder å handle også.

jeg har retrett muligheter på klærne på stil fordi bare deponerte jeg på.....

MEN jeg har SÅ LYST PÅ DE.

2 kommentarer:

  1. :O
    Har man råd, så hvorfor ikke? ;)

    SvarSlett
  2. lol, joa men syntes den var for dyr... når ikke charlotte likte den heller.... å jeg ble jo usikker. angrer faktisk nå

    SvarSlett