lørdag 29. oktober 2011

utilstrekkelig

Jeg føler jeg ikke strekker til...

ikke er jeg en god kjæreste
ikke er jeg en god mamma
ikke er jeg en god datter
ikke er jeg et godt barnebarn
ikke er jeg en god venninne


jeg har kranglet med min tante.... for flere uker siden. der min mor og min mormor var innblandet. jeg står ved det som skjedde. jeg har ingen problemer med det. det jeg har problemer med er at jeg må stå skole rett vist ting skal bli bra. jeg angrer ingen ting og ber ikke om unnskylning for noe jeg ikke har gjort gale.

jeg har kranglet med min sønn, ingen ting nytt egentllig, men han er bortskjemt.... og har takket nei til en god jobb fordi han ikke gidd jobbe..... skolen hans går det heller ikke bra med.... regner ikke med han har et vitnemål når han er ferdig med gymnaset til våren. ikke at det er viktig for meg men je ger lei meg når han faktisk har et veldig godt hode, men ikke GIDD GJØRE NOE. Men spille data kan han gjøre hele døgnet, foresten ikke kan men han gjør det.

Jeg skulle passe sønnen til en venninne i kveld. men ringte i dag og avlyste. på grunn av at jeg faktisk er veldig sliten og burde bruke overskuddet mitt til mine.

Jeg har en fantastisk kjæreste, han hadde hentet ned månen til meg vist han hadde kunnet. jeg klarer bare ikke helt og møte han der han vil møtes.
jeg trenger en å prate med,
jeg trenger en å gå tur med,
en som bare ser meg..... ikke en mor til hans barn, en kone som alltid har vært her, en husholderske.

Jeg har dårlig samvittighet.
ikke klarer jeg å spise rett, ikke klarer jeg å komme igang med trening, ikke klarer jeg å gå ned de 4-5 kiloene som jeg ønsker, ikke føler jeg er god nok på jobben...

 jeg føler jeg ikke strekker til noen steder...... jeg har rett og slett bare lyst å gi opp...... men en ny dag i morgen MEN EN HEL TIME "EKSTRA"

 på mandag er det en ny uke.... jeg kan be om hjelp men men men men .... det blir nok bare med det mennet.... jeg går nok alene inn i uken.... jeg kommer sikkeret til å klare det igjen jeg har klart det før....

1 kommentar:

  1. Jeg kan skive under på at du er VERDENS BESTE VENNINNE. Jeg vet det er tider som er vanskelig og da er det viktig å tenke på seg selv. Du vet du har en fantastisk familie som går "turen" med deg...skritt for skitt.

    HUSK: Du er en fantastisk kjæreste.
    Du er verdens kjærligste mamma.
    Du er den mest hjelpsomme datter.
    Du er et omsorgfullt barnebarn.
    Du er en TROFAST venninne.
    DETTE ER DEG !!!

    Ta en pause fra arbeidslivet.... tenk på deg selv.
    Og vit du: jeg er her om det trengs.
    Glad i deg :0)

    SvarSlett