tirsdag 18. oktober 2011

Enda dag er over.


Å i morgen kommer atter en ny dag om jeg vil eller ikke.
Men ikke misforstå Jeg er helt klar for en ny dag i morgen bare jeg får litt søvn.
Min mann drar til Riga på jobb tur i morgen, men han er tilbake torsdag kveld.
Skolen/gymnas rundt omkring har nå operasjons dagsverk, hvor de må "jobbe" for 300 kr. det vil si jobbe "gratis" i butikk en hel dag, selge vaffler,boller osv... dette skal de gjøre for å støtte en god sak. Joda helt greit. men de har liksom ikke noe valg......... alternativet er å være på skolen å fjerne tyggis på pultene. De får ikke sitte på skolen å gjøre lekser eller lignende. så nå ber min sønn om 300 kr eller så får han en dag fravær. han sier han skal jobbe med lekser/øve til prøve som han skal ha på fredag. han skal også gå lang tur med hunden. jaaaaa jeg kjenner han rett han kommer til å sitte å spille helle natten og sove hele dagen.... for hvordan kan jeg sjekke han. jeg er jo på jobb..... men hvordan kan jeg si nei til de øynene der..... han e å forblir mors gull og mors svimaleist

Ha en strålende natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar