mandag 31. oktober 2011

Mandag

MAndag og siste dag i oktober....
I morgen går vi inn i november
er ganske tragisk at sommeren er over egentlig før den er begynt.

Jeg er på plass på jobben, jeg ser så smacing og fresh ut og sist men ikke minst jeg er sånn på hugget!!!

er rart hva klær og sminke kan gjøre med et utsende
jeg føler meg tygget og spyttet utigjen men vet at det vises ikke utenpå når noen ser meg..... er faktisk vondt men jeg velger jo det skjøll. jeg kan faktisk bli skuespiller jeg er verdens mester i å skjule angsten min og uroen  min. jeg er så dårlig form i dag at jeg ikke kunne parkere på parkeringsplassen som alle gjør. jeg har parkert nede fordi jeg ikke klarte å gå igjennom tunnelen på grunn av angst.... er vondt og et nederlag for meg selv...

men men smil å vær glad for hverdag som går så skal du se hvormangen venner du får...

HA EN STRÅLENDE DAG FOLKESENS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar