fredag 21. oktober 2011

Hund

Er ikke bare bare å ha hund!!!!
hun presterte å ta dynen til jessica bite huld i den og spre dunen over hele rommet.
ingen kan si jaktinstinkte ikke er bra.... hun er jo en fuglehund.
Ellers ble dagen i går LANG jeg fikk ikke sov om natten, sovnet ikke før 04.30.... og opp igjen klokke 7 var menningen men vi sov til 07.50, og jessica skulle være på skolen kl.08.30 og jeg skulle være på jobb kl.08.30 det gikk nesten jeg var på jobb kl 8.35 så skal ikke klage.... men det var tungt på jobb.
Ellers måtte jeg jo utigjen og kjøpe ny dyne til Jessica. hun fikk ikke ny dyne til 1700 kr det ble en lettere dun dyne til 900 kr t dyre dyner på under 6 mnd går ikke. hun har fått beskkjed at døren skal være igjen for kira liker å ligge i sengen. Men rett skal være rett Kira har løpetid og hun kjedet seg nok og hadde heller ikke fått tur. så litt av skylden tok jeg på meg.

Nå får jeg se å jobbe litt. skal en tur på Ikea med Charotte senere i dag.

Ha en fantastisk bra dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar