mandag 17. oktober 2011

En flott dag.

Jeg startet dagen med en flott gåtur kl. 0610 i morges.
Fult regntøy og sydvest. Men værgudene skulle vist vise seg fra den snille side, for i de 25 min turen min varte regnet ikke det en dråpe. Prøvde å ta et bilde av minkjære Gordon setter men refleksvesten tok hele bilde så det ble ikke noe bra.

På jobb gikk det greit. fikk gjort det jeg skulle og lot noe ligge igjen til i morgen. jobber bare 60% nå i noen uker. Så vi får håpe det går greit videre....
NEI DET KOM LITT FEIL UT.... SELVSAGT BLIR DET BRA.

Følte meg veldig fin i dag, har på meg plommerød bluse med knyting i halsen, plømmerød strømpebukse og sort skinn skjorts med sorte skinn halv støvletter til. fikk mye skryt så det gjør jo også at dagen er ekstra bra.

Middagen i dag ble noe så enkelt som Tacko, det er noe alle spiser og blir fornøyd



Skjønner ikke helt hvorfor bilde kom denne veien og hvorfor jeg ikke klare å snu det. men skitt au dere ser hva vi har til middag. Noen vil gjerne tenke at det gjerne er litt harry å ha fult taco service. men kjøpe det den gangen det var veldig populært. er vell ca 10-11 år siden. 
 jeg har ikke klart og kvitte meg med det. syntes egenlig det er litt koselig jeg.


Jeg har også laget gulerot kake til min mamma da hun er 61 år i dag.Har også kjøpt presang, noe så kjedelig som 2 eventyrblandinger med papir. det er det viktigste for henne så da har hun røyk i hverfall i 2 dager.


Jeg hadde planer om å ta turen til Elixia i dag, det tror jeg blir en annen dag. Ut på tur med Kira i stedenfor men det får bli etter å ha vært hos mamma en tur.  

1 kommentar:

  1. Fikk ikke kommentert på siste innlegget ditt, men gjør det her: GRSTTIS med dagen John og overstått til din mor :0) Fantastisk at du er begynt å skrive her igjen... fikk helt sjokk da jeg så bildet av John på blogglisten min... "Turen" er begynt... jeg følger deg kjære venn :0)

    SvarSlett