onsdag 19. oktober 2011

Ekke enkelt

Skjønner det er et å annet jeg har glemt....
jeg får rett å slett ikke kommentere uner kommentarer i min egen blogg

Men men finner nok utav det også.

Min mann er reist til Riga.
å jeg holder på med prosjekt loft/kontor
Jessica har hatt et lite soverom ved vårt soverom oppe på loftet, å har hatt sine bøker,spill og rot i hyllene på loft/kontor vårt. Hun er nå flyttet ned i kjelleren og jeg holder på å gjøre lofts etasjen om til "min" vekk med rotet hennes og få kontrol på mine ting.
Jeg har en del vesker og ikke minst bøker som jeg kunne tenke meg å ha "pent" i hyllene mine
men for å klare å rydde så man man rote i gamle ting... å det er ikke bare bare

kan man kaste alt?? Ja det meste mener jeg, men min mann mener at man skal ta vare på alt fra barna var små. ikke leker å slikt men tegninger, skole bøker.
Han har alle sine fra barneskole,ungdomskole,gymnas,ingeniørhøgskolen og maritime høgskolen  alt er lagret borte på lofte i gamlehuset som vi bodde i før. Taket holder på å dette ned i stuen.... for der er så masse rot/boss. Så å rydde er ikke enkelt når han er hjemme. så jeg tenkte jeg skulle bli ferdig der oppe i dag.

jeg er ferdig med rommet hun hadde. det er malt i krem farge, bort med rosa gardiner og frem med en pen mørk brun lift gardin. jeg hentet frem igjen noen leke hyller slik at de som kommer på besøk med barn skal ha leker og kunne leke med uten at jeg skal måtte løpe i boden og hente frem. Men jeg skal bytte ut plast kassene med hvite istedfor de fargede som er der nå. Men må en tur på ikea først.

skal ta noen bilder slik dere forstår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar