søndag 1. april 2012

TRØTT

Trøtt trøttere trøttest
er ikke bare bare når man er vant å sove lenge i helgen, kroppen er instilit på at søndag sover vi LENGE

I våknet jeg første gang klokken 03.30 da var den en liten jente som måtte ha litt kos..... fantastisk deilig følese når en liten jente sovner oppå deg, hun er jo 7 mnd, men hun er sså liten, lukten av en baby, lydene jeg vet ikke hva det egentlig er men jeg blir rett å slett salig..... men nå broren våknet klokken 06.30 og stod i sengen og ville opp for nå var han ferdig å sove!!!! da var jeg ikke like salig... men forklarte fint at det var natt og at han måtte sove litt til, hvor han da sa nnhheeii Jayden våken.... hvor ejg da svarte da får du leke litt i sengen for Hege vil sove litt til.... han sa bare jada så satt ha seg ned og leste bøker..... etter en time ropte han HEGE HEGE  no våken i en spørrende tone.... da stod jeg opp å siden har det gått i ett, Kaylee sov til nærmere 8...

jeg har bakt kake og sjokolade muffins i dag.

Kaken er til en kolega sine 2 åringer, dette er da Elmo fra Sesam Street

 
resten av røren laget jeg  muffins av, Jessica var med å pyntet dem.


Resten av dagen i dag skal jeg rett å slett ikke gjøre noen ting..... jeg skal ha meg et Bad, så hadde jeg tenkt å lage noen lys men jeg tror det blir med tanken...

ha en fortreffelig Palmesøndag

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar