lørdag 28. april 2012

sanders konfirmasjon

blir en rar dag i morgen!!! noen kommer til å mangle rundt bordet i morgen!!!

MIn Kjære Onkel Arne døde i 1999 og i morgen skal hans yngste sønn konfirmeres
Jeg har i dag hjelpt Marianne og å lage koldtbord. Serianne og NIna har byntet borden som jeg og john har satt klart... vi har flyttet ut stolene og kisten+ skjenken  under party telte på terrassen. vi skal holde konfiramsjone her hjemme hos meg. Meningen var å ha det på jobben min. men jeg følte det var mer personlig å ha det her hjemme hos meg. Jeg savner Arne hverdag faktisk!!! tenker på han, og lurer på hvordan vi alle hadde hatt det vist han hadde levd i dag.

Men i morgen er det Sander sin dag. og jeg skal gjøre alt for at hans  dag skal bli flott.

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar