lørdag 14. april 2012

I dag skal vi i 50 årsdag.
Jeg har SSÅÅÅÅÅÅ lyst not.....
men det er en kolega av John han som han faktisk jobber nærmest med. så jeg har ikke så mye valg jeg vet....

jeg har fått gjort litt fornuftig i dag...... har farget håret.... ble litt mørkt men det går seg til.
Jeg har vært å handlet YES det er så gøy
jeg har strøket 15 skjorter for John, 3 for Jessica, 5 for Christopher og 1 for meg selv....

JOhn er hos Kim og hjelper til å av rette av et gulv.

I morgen reiser John til Filipinene så da blir jeg hjemme alene. liker ikke men men
Jeg har også vært SÅ smart at jeg har tatt Årsmøte for velforeningen her hjemme hos oss på onsdag!!!!
jeg skulle vært på party langt ute på landet på tirsdag men det går ikke da Christopher skal på konsert, og Jessica ikke kan være alene.

En gledelig nyhet vi fikk i dag, Mamma fikk frirettshjelp, så da trenger jeg ikke tenke mer på det.


Et vakkert bilde med en flott tekst får runde av




Ha en fantastisk Lørdag

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar