torsdag 12. april 2012

Rettsak

Håper ikke min verste fiende må igjennom det vi var igjennom i går.
Tingretten onsdag 11.04.2012
mye mass om ting min stefars sønner ikke har noen verdens ting anelse om.
En Advokat fra søksøkers side som må elske gule lapper, tro han skal vokse inn i en advokat kappe, for den var kjøpt altfor stor, han stompet i den og den var oppbrekket på armene.
Han liggnet på Harry Potter. Han hørtes overhode ikke ut som om han hadde greie på det han skulle prøve å fa frem. Jeg syntes det er rart at de har valgt en advokat som var så lite oppegående.
Men rett skal være rett så vi lar nå Dommeren avgjøre om det er noe de skal ha.

Jeg syntes det er trist at det skulle ende slik. jeg syntes det er trist at hans gutter som faktisk aldri ville dele et ansvar angående sykdom, fyll og rot, skal komme nå etter han er død når de faktisk ikke har sett han siden de var 5 og 7 år gamle. I dag er de eldre enn meg.

Jeg satt på gangen i evigheter under rettsaken i går, fikk kun komme inn etter jeg hadde vitnet. skal love dere at dagen var lang, at der er mangen rare mennesker å skjebner på en slik plass.


Jeg har idag ikke gjort annet en prøve å slappe av. Men kroppen var ikke innstilt på det den skulle egentlig vært i rettsak i dag også. Men vi ble ferdig i går.
Vi valgte å ikke trekke inn alle vitnen vi hadde for vi mener vi har en godnok sak som det er.

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar