fredag 13. april 2012

PHUUU hvorfor har jeg ventet når det gikk så bra som det gjorde

I dag har jeg fått gjort noen jeg har kvidd meg grådig til....... veldig veldig lenge..... Men det gikk 1000 ganger bedre enn jeg trodde.... Jeg har fått litt  kjeft, men egentlig mer fortvilet kjeft... ingen er tanke leser, Å når jeg sier det ikke er noe så må man kunne stole på det.....

jeg er ikke enig med det syntes at vist magefølesen er sier at det er noe så bør man ikke godta det

JEG GJØR ALDRI DET JEG GRAVER TIL DET KOMMER FREM.

men men jeg har lovet å prate vist det er noe som plager meg.....    enkelt not men men


Eller så har jeg hørt at der er en som gjerne må på barnehjem/ungdomshjem.
Jeg kjenner henne godt, eller rettere sagt kjenner familien godt.
ingen overaskelse men får vondt inni meg,

Vi har 2 ledig rom, snart 3
Har erfaring med tenåringer
Jessica er begynt å bli stor
Vi har tid
Vi har kjælighet
Vi har råd

Hun trenger oss,
hun trenger trygge rammer,
hun trenger noen som kan hjelpe henne med lekser
Hun trenger at noen er der for henne, hun trenger sunne fritidssysler
hun trenger å få oppleve familie slik en familie skal være men en "mor" og en "far", ferier, hytteturer
Hun trenger frokost om morningen, lunsj med seg på skolen, hun trenger middag til fast tid sammen med en familie.
Hun trenger rett å slett at noen ser henne.

Jeg er litt redd at kommer hun på barnehjem, ungdomshjem.... vil der være mye som hun ikke trenger å få kjennskap til venner som nok ikke er mors bestebarn, selvsagt mangen barn som er
morsbestebarn også....  MEN dere skjønner hva jeg mener.


Men jeg hører hva min mann sier til meg NÅR jeg kommer til å lufte idene for han

DU KAN IKKE KJÆRE DEG REDDE ALLE LØSHUNDER SOM DU FINNER


Dette bilde passer jo egentlig veldig godt til meg i dag.



Ha en god natt

Hege






2 kommentarer:

  1. Svar
    1. nåååå

      gleder meg til å se deg når du kommer... husk å legg meg inn i plannen dine.

      Slett