lørdag 31. mars 2012

Earth hour

Vi slukker lyset i en time nå i kveld håper dere aller er med.


ellers har dagen gått med til handle på gartneriet. påskeliljer, Stemorsblomster, et lite tre er handlet inn. men ikke kommet i jorden enda.
har også fått fylt sandkassen med sand, så i morgen skal vi rydde litt ute i hagen mens Jayden koser seg i sandkassen. men jeg tror jeg venter med og plante ute til de er hentet. Er heller ikke sikker på om jeg skal plante ut Stemors blomstene enda jeg vet de tåler litt kuldegrader men.... vi får se.



Jeg er barenvakt for 2 nydelig barn. Kaylee og Jayden. De har vært helt eksemplariske. men skal innrømme jeg kvir meg litt til i morgen tidlig. de er morgenfugler å våkner klokke 6..... men men har jeg sagt A så får jeg si B også

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar