tirsdag 27. mars 2012

Borte.... men jeg lever

Ja som tittelen sier jeg er borte men jeg lever!!!

siden sist har jeg jobbet fult i min stilling som er nå 80 %. Jeg har vært SÅÅ flink
YES sier jeg når en dag er over, jeg klarte en dag til.
HVORFOR??? jeg vet ikke

gode kolega, trygg arbeidsplass, grei lønn, greie arbeidsoppgaver,

litt lite å gjøre til tider, kjedelig arbeidstid 8.30-16.00 jeg ville foretrukket 8.00-15.30 men der er de steil

Hverdagen min har bestått i det siste halveåret kun jobb, når jeg kommer hjem lager jeg middag, setter meg i stolen og blir sittende.

jeg har lyst på en aktiv ettermiddag, jogge.... fjelltur.... elixia..... Men jeg har en stor sperre

ANGST
hva har jeg angst for???

redd for at noen ser meg, redd for at noen skal tenke at jeg er stor, at jeg lukter, slapp i fisken, gjør ting feil, ler av meg, redd for at jeg ikke skal klare det, at jeg  må ha hjelp,

jeg har også lagt på meg 9 kilo fra jeg var på det tynneste, JEG liker det ikke, men jeg klarer ikke gjøre noe med det. vet at med aktivitet så vil de nok forsvinne...

men jeg har et unormalt syn på meg selv jada jeg vet det..... jeg er verken stor eller skiller meg merkbart ut på noen som helst måte  på en fjelltopp, på elxia, eller langs med veien vist jeg skulle forvillet meg ut på en joggetur.

Angsten lammer meg også vist jeg skal noen steder jeg ikke er forbredt på, en tur inn på lagunen som jeg ikke har kontroll på. med kontroll mener jeg at det ikke er meg som vil der? ikke min "rute" ting som er uforutsigbart.... vi går der.... nei vi inn der..... nei vi går bort der..... 
Dette går helt fint vist jeg har en "god" dag, vist det blir avtalt på en dag jeg har en god dag.... da kan jeg forbrede meg.... lage mangen alternative ruter i hode.... men   men man kan leve med å la vær å gå på lagunen,
det blir verre når de bygger om de vante nær butikkene mine..... da det bli kaos.


2 kommentarer:

  1. Jeg syntes at du er kjempefin, at du alltid har luktet godt, at du er utrolig flink og har et hjerte av gull og at alle som får lov å kjenne deg er kjempeheldige <3

    SvarSlett