fredag 30. mars 2012

Torsdags mareritt

Jeg skulle innom jobben en tur i går formiddag, Jeg er sykemeldt. Men der skulle være et kort kurs så jeg ville ah med meg. MEN da jeg kom på jobb var pulten min okupert, ikke av en vikar, nei av henne jeg deler kontor med. alt bare fløt.......... ikke fikk jeg logget på MIN pc der hadde det skjedd  noe merkelig.... jeg som admir fikk ikke sette meg selv som bruker. min bruker var rett og slett borte.
Men men de hadde server problemer og program problemeen. men jeg har jo lap topp som i en sånn der sak på pulten.... korfor i svarte svingende hadde de ikke bare tatt av pc og tatt den bort på hennes plass. De viste jeg kom inn, men motagelsen jeg fikk var ikke bra.... jeg følte meg lite velkommen.

ellers gikk dagen med til å handel litt, fikk kjøpt meg en ny bukse og noen topper jeg skal ha under en Mods topp jeg kjøpte i fjor men som jeg ikke brukte fordi den var så åpen under armene. men nå skal den frem igjen.

helikoptere fløy over huset vårt mangen ganger i går kveld..... de fløy ganske lavt og brukte lys kastere ned på noråsen og langs hele Kyrkejetangen og inn mot fjøsanger. var tydelig at de letet etter noen. vi så også folk brukte kraftig lommelykter på kyrkjetangen. helt fra spissen og innover. prøvde å se i nettavisen men der stod det ingen ting. men fant det i dag på VG først. en dame i 50 årene var meldt savent på Kråkenes......  men menrkelig egentlig at VG er først med nyheten om en savnet kvinne før lokal avisene....

I dag er jeg trett veldig trett vurdere å legge meg igjen. nå når alle er utav huset. Men jeg har noe kjedelig jeg må gjøre kan ikke utsette det mer

KVIR meg noe jævlig..... men som man reder ligger man !!!! jada jeg vet det.

Jeg skal også gjøre noe koselig i dag  Jeg har lys men dette skal være med bilde og fine ord på!!!

Ha en fin dag fra solfine Bergen....


HEGE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar