fredag 30. mars 2012

Påske kos

Utsetter det dumme til etter påske..............
jada vet men har lyst å ha påske kos i alle ledd. tar sats på sol og kos i hyttevegen.

har egentlig en lang liste med ting som må gjøres

  1. handle mat7 til helgen å påske
  2. snop har 4 barn som vil ha store egg som de alltid har fått
  3. brus
  4. vaske klær
  5. gravene
  6. blomster utenfor
  7. rydde skal være barnevakt i morgen for 2 små barn.
  8. samle boss utenfor ser der ligger rakett rester!!!!
  9. olje benkplaten på kjøkkenet den er grå i stendefor vakker trefarget
  10.  lage lys med fine ord som jeg skal gi bort
  11. fylle sandkassen med sand
  12. vaske altanen
  13. ta frem et sett med hagemøbler ( de skal i behandles)
  14. olje et sett med hagemøbler.
  15. Lage kake for en kolega sine flott tvillinger som er 2 år den 4 april, dne skal levers på mandag

sikkert en hel masse andre ting også men ingen tar det fra meg så det kommer nok på en liste før eller siden. Jeg vet jeg gjør en hel masse ting som faktisk ikke er nødvenig å gjøre for andre!!!! men jeg lever et en regel som sier :

GJØR MOT ANDRE, DET DU ØNSKER ANDRE SKAL GJØRE MOT MEG

Hadde vi alle levd etter den regelen så tror jeg ikke det hadde vært så mye vondt i verden.

men livet er ikke slik dessverre. SÅ jeg avslutter med et bilde som er vakkert med en sann tekst



GOD FREDAGES ETTERMIDDAG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar