fredag 2. januar 2015

2015

vi tippet 2015 for to dager siden.
hvem hadde trodd at jeg skulle leve så lenge
joda de fleste hadde nok trodd det. men ikke jeg

Julen har vært tøff

men jeg vil ta fram  det positive

Jessica
Christopher
Charlotte
John
OG for ikke og glemme Todd

dette er de som er viktig for meg

jeg vil i 2015 prøve og sette ord på hver dag
da vil jeg bruke bloggen som min dagbok.

der vil nok komme negative ting...... med det må ut
men jeg skal tenke positivt om meg selv jeg må det vist jeg skal overleve.


Altså mine nyttårs foresetter

skrive dagbok
gå ut på tur hverdag... ikke milevis men ut!
begynne og trene igjen
spise rett
kutte Pepsi Max
ikke spise boller. (den blir svært tung)
fra 5 januar er jeg med i en kampanje på facebook 8 uker uten snop.
men dette håper jeg og gå ned i vekt igjen.


jeg er i gang igjen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar