onsdag 7. januar 2015

Pepsi max

Jeg har i dag hatt min andre dag uten Pepsi Max.
har ikke savnet den direkte for den ble dårlig da de byttet flasker.
men jeg savner noe og drikke som smaker noe.

Jeg er dessverre godt opp i vekt
og jeg HATER DET
jeg hater hvordan jeg ser ut
det påvirker hele livet


hvorfor har jeg gått opp i vekt?
jeg er jo operert GBP operasjon i 2009
skulle jo ikke gå ann jeg la på meg igjen! men jo jeg har det.

1. medisiner
2. deprimert
3. måtte gjemme kroppen bak noe igjen
4. nye medisiner, igjen opp i vekt
5.  trøste spising, for og glemme vonde ting, for og flytte fokus over på noe kontrolerbart som at jeg hadde vondt i magen.... på grunn av trøstespisingen, jeg glemmer da et øyeblikk at jeg har vondt i hjerte i stendefor

jeg er sliten av hele greien, men jeg savner kroppen slik den var i 2010-2011
før all jæ.... skapen skjedde igjen.
hvor jeg ble redd og tok all skyld på meg, hvor jeg mistet lysten på og leve.
for det var jo klart at det var min skyld,
 jeg hadde vell gått med for kort kjole, danset feil, smilt for mye osv osv......
MEN nei jeg har ikke gjort noe feil. jeg var en jente som var fornøyd med kroppen min og elsket og gå med flotte klær, nå henger der klær alle veier som jeg ikke passer, som jeg overhode ikke får på meg.

 jeg er trist og lei meg.
tror jeg skal ta noen skremsels bilder i bare trusen og bh igjen og rett og slett ta bilder og måle meg.

det var lurt!
søndag kommer bilde og mål! jeg skal ta meg selv i nakke skinnet og rett og slett riste meg selv litt
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar