søndag 4. januar 2015

Første søndag i et nytt år

Første søndag i et nytt år ble en tidlig søndagsmorgen, ingen lang god frokost
men en kjapp frokost for så løpe i bilen med våt hår.... hente 2 andre venninner av Jessica
for så og kjøre 1,5 time til Samnanger på håndball kamp. det mest kjedelige var at det ble tap
altså 5 time kjøring og kamp.... men men slik er livet.

vi har sett en harry potter filmer de siste dagene regner med det blir 5 i dag.
kjekt egentlig og sitte sammen og se film med Jessica. eller jeg har vært litt til og fra
har sittet en del på rommet "mitt" holdt på med tjorven.... strøket og sett over litt. men trenger plass
så i morgen etter at jeg har vært hos legen med meg selv, så tannlegen med Jessica PHUU
så skal jeg få ryddet bordet på rommet og få fordelt klær for å få oversikt.

Lørdag var vi på moster en tur for og sjekke om der var noen skade på hytten, vi skiftet ut alle fukt greiene...

vi var også en tur til ståle og Ingrid. var veldig kjekt hun tok masse bilder av Todd og Dina
legger ved mitt favoritt bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar