mandag 22. september 2014

Min mandag

ny uke nye muligheter
i går skulle denne uken være starten på min ny tilværelse
jeg skulle trene
jeg skulle rydde
jeg skulle stå opp med de andre
jeg skulle starte dagen tidlig

hva skjedde

jeg fikk ikke sove, kroppen var utslitt etter og ha vasket/støvsuget biler. jeg hadde vondt i kroppen fra lilletåen til mitt lengste hårstrå!

John ble sur for jeg ikke laget middag

jeg begynte og kvi meg til en ny uke med lange dager alene i huset!!!!! liker det ikke. jeg blir dårlig av det. svetter, grinete, sur, hører lyder.... men kun i mitt hode (tror jeg) kvalm

hva skjer da.... joda jeg la vær og spise, klarer ikke få gjort noe, blir negativ innstilt til alt og alle
skjønner ikke hvorfor jeg har det slik som dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar