lørdag 18. april 2009

Travel dag, først en kjapp tur på ikea, der ble jeg jo 1800 kr fattigere. men ny komode og diverse andre små ting ble det.

Michael Oliver var 1 år tidliger i uken, det ble feiret i grønnestølen. fult hus. koslig og få sett baby
til natalie. å selvsagt koselig og få pratet med Aina, Siril og Hege.

vel hjemme var det ut å handle mat. når jeg da kom hjem sovnet jeg her ved pc. med andre ord utslitt. merker at jeg faktisk ikke tåler så mye enda. syntes det er rart, er jo faktisk 3 mnd siden i morgen at jeg ble operert. men forsatt sliter kroppen med å ha nok energi ut en hel dag. med diverse gjøre mål som følger en vanlig familie hverdag. ser at huset trenger sårt et vask, er ikke bare bare når man er vant til å ha hushjelp. å hun er reist tilbake til polen på ferie.

John kom tilbake fra filipinen i dag, alltid kjekt når han reiser kommer tilbake. egentlig godt å savne han litt. en klok mann sa en gang til meg "savn er en god følese for savner du... vet du at du lever" selvsagt også kjekt å åpne vesken. ... denne gangen kom han hjem med ny parfyme :o) Issy Miakie den nyeste duften .... gleder meg til i morgen å få prøve den ut. Clarins er jo min favorit av kremmer...... så en ny bodylotion og en ny dag krem ble også fornyet denne gangen, men det var ingen overaskelse for der hadde han fått sms på hva han skulle kjøpe.

Charlotte har også fått tilskudd til russetiden sin, 1 liter Bacardi Rasberry så nå er det snart hælaitaket å tenna i tapetet..........

nei bør ta kveld..... skal tidlig opp i morgen da Christopher skal sykle sitt første ritt for sesongen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar