fredag 17. april 2009

Personlig trener er noe jeg vil anbefale alle og envær. Anne på Elixia er fantastisk dyktig og motiverende..... så i dag har jeg hatt en meget god økt.

data spill, hva er det som gjør barn/ungdommer så sinnsykt avhengig at ingen ting annet er viktig for de. Lekser, trening, sykkelritt ser ut som om han driter i alt annet en pc`en og spill.

å jeg er glad jeg ikke er 18-19 år og russ, 8 jenter som faktisk skal være enig om alt som skal skje med en russebil er jammen ikke lett. håper de klarer og bevare vennskapet etter de neste 4 ukene.

er ikke lett å sitte på utsiden å høre å se på at jenten din er fortvilet over ting som faktisk har med sikker het å gjøre. John står som eier av bilen grunnet at da måtte de kunn betale 1/3 av forsikringen enn hva vist de selv sto som eier. sykt veldig sykt. men en fordel er det nå og det er at sikkerhet er viktig og der kan vi gå inn. ALT skal være sikkert da vi overhode ikke har NOEN russ og mistet være seg min datter eller noen annens datter eller sønn.

gleder meg til i morgen, da skal jeg en tur på jobb, så vender jeg nesen mot byen og tar en tur ut og spiser lunsj med noen venninner. måtte solen skinne over bergen by i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar