søndag 26. april 2009

lei seg i dag

Fikk besøk av verdens beste venninne i dag......... men nå skulle jeg ønske hun ikke hadde kommet...................... hun har fått ny jobb.... joda flott det. Men halllooo den er i Måløy.

hun trives ikke her i bergen lenger, hun er singel og alle venninnen hennes har nå fått barn og har familier. da blir det for mye tid for henne alene i en liten leilighet. Jeg skjønner henne.
men POKKER å MÅLØY er langt vekke det. mangen mangen timer med bil eller mangen timer med båt.

Hun er fra Silda så hun har alle sine barndoms venninner rundet seg i måløy. ser jo at det er enklere for henne å kunne komme seg ut blandt venninner der enn her, her er det større avstander så lenge hun ikke har bil... å busse rundt tar jo hele å halve dag en. eller kvelden. å er ikke alltid like enkelt for oss som har barn og familier å alltid komme opp til henne vist vi har lyst å gå en tur eller ta en kafe..... sofaen er jo god å sitte i hjemme.... å blir jo som oftes sittende etter en lang dag på jobb...

ufff har en klomp i magen dette ble en pyton dag, jeg som har vært på trening både 1 time spinning og 1 time pilates....så denne dagen skulle jo bare være god men trøtt ettermiddag. istedenfor så er jeg lei meg og trist...... jeg trenger henne her i bergen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar