torsdag 19. mars 2015

kan forsatt si at ting er ikke greit

Ingri har fått Kreft. alvorlig kreft jeg er så redd
når jeg er redd hva må ikke hun være??? hva må ikke ståle, Allis, Camilla og øystein være
Jeg hater og være redd for og miste noen.
er redd de har brukt opp sin reddende engel

først Camilla som var hjerte syk som barn...... etter mangen tunge år ble hun endelig vellykket operert. i dag kan man hverfall ikke se med det blotte øye at hun er syk.

så har vi ståle som har en blod sykdom, den har de også fått kontroll på

så var det bilulykken i julen 2014 som faktisk kunne endt så forferdelig mye verre enn den gjorde.

og nå Ingri LIKER ikke dere har nok ikke 7 liv som kattene....  vet ikke hva jeg skal gjøre, vet ikke hva jeg kan gjøre, vil ikke trenge meg på, men vil så gjerne være der for dem alle sammen. Moster er ikke langt borte.....


MEn jeg tror de vet jeg er sammen med dem i tanken, et vink fra dem så vil jeg være der hos dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar