lørdag 7. februar 2015

I realy hate my life

nei gjør vell ikke helt det men er ikke fornøyd fortiden!!!! langt der i fra


denne uken har vært så som så....
har fått gjort pittelitt av det som skulle vært gjort.

var i begravelse til Henken. det i seg selv var for så vidt greit. kjente han bare litt
men han var forlovet med jessie.i den begravelsen var det som kunne krype og gå.
der var svært mangen mennesker

Grethe var der, godt og se henne, godt og få en klem..... men uendelig vondt
syntes livet ikke farer fint med meg. som faktisk har skjøvet meg ut av arbeidslivet
savner jobben, savner det og ha noe og gå til
savner grethe, savner gutta i 4 etasje.
det jeg ikke savner er festene, det som gjør at jeg er utav arbeidslivet

uken begynte fint!
jeg klarte hele mandag på flytende.
tirsdag.... nesten flytende
onsdag..... nope der røk det

gikk ned 3 kg... men synd det ikke holdt lenger.

var på bunadskurs.... fikk masse positiv tilbakemelding.... vanskelig og takle....
har tatt fram bringeduken prøvde og begynne på den igjen.... ente med jeg tok opp det jeg hadde gjort

nå lørdagskveld.... ja kunne sikkert vært greit det......
jeg gleder meg til en ny dag en ny mulighet........... life is not gooooooddd











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar